zondag 13 november 2011

Spekstenen

Zaterdag is ons groepje van de stenen-cirkel lekker bezig geweest. Na de koffie met .......... , ontspannings-oefeningen gedaan. Daarna zijn we gaan schilderen, het nat op nat-techniek. De opdracht was paars en geel.
Zie hier mijn resultaat 
Toen was de keuze mandala-tekenen of spekstenen. Ik heb mijn speksteen-hart weer eens onderhanden genomen. Zo als het nu is vind ik hem goed, en is het schuren begonnen. 3 soorten schuurpapier heb ik nu gehad. En volgende keer nog 4x en dan wordt het in de was gezet.
En ik heb de 4e stitchery-patroontje klaar. Nu nog 3 te gaan.

2 opmerkingen:

Els zei

Heerlijk ontspannen is dat nat in nat schilderen, ik heb jaren gelden op een cursus gezeten en vond het heerlijk om te doen.

Lida zei

Heel bijzonder dat mooie hart en je prachtige aquarel! Je stitcheries gaan lekker, genieten groetjes
Lida