vrijdag 11 november 2011

Sjaal/kol

Met naalden 5 en in ribbelsteek heb ik deze sjaal/kol gebreid. Ik wilde Tim nu maar niet laten showen, want hij vind het niet leuk. Hij voelt zich dan zo zielig met de capriolen van zijn vrouwtje.
Ik vind het breisel leuk en ga nu ook verder maar dan met kabels.
Mijn to-do lijstje wordt alleen maar langer inplaats van minderen, maar ja een mens moet toch wat.
Ik wilde graag de foto bij mijn 4 seizoenen schilderijtjes. Dit is een herinnering aan een buurvrouw hier uit ons complex. Regelmatig zaten we tijdens de voetbal te hobbyen. Ik begon aan deze borduurtjes maar het was toch niet mijn ding. Zij heeft het toen voor mij geborduurd en dat deed ze graag. Ze was zo rond de tachtig jaar, ik had bewondering dat ze nog van dat priegelwerk kon. Helaas is ze er niet meer, maar dit is een fijne herinnering aan haar.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat leuk om eens op jouw blog rond te kijken! Je bent echt een bezige bij, heerlijk om te zien! Wat bijzonder dat je deze mooie schilderijtjes als tastbare herinnering aan je buurvrouw hebt, mooi! En de kol is prachtig! groetjes van Lupineke