zondag 17 maart 2013

Kaarten.

Eerst wil ik de foto van het mooie geschepte papier die ik heb gekregen van Jeanine.

Ik heb ook 2 kaarten gemaakt, 1 aquarel op gewoon aquarel-papier, en de andere op geschept-papier.

Ik heb er veel plezier aan al zijn het geen kunstwerkjes. 12 jaar geleden had ik me opgegeven voor een cursus, maar na de 2e les ging het al mis. Er was een ver-gevorderde die had geen zin om mee te doen, en ging iemand natekenen. Je raadt het al ik was de pineut en voelde me opgelaten. 
De andere week wilde ze verder gaan en toen heb ik eindelijk gezegd dat ik er niet van gediend was, en zeker zonder het te vragen. Ze vond me kinderachtig en ik heb me boeltje gepakt einde cursus.
Nu modder ik heerlijk aan.   
Het was over twaalven toen ik stopte, en lag het wurmpie op de bank van wanneer stoppen jullie nou.

2 opmerkingen:

Mirjam zei

Wat een mooie aquarellen. Ik doe het je niet na, maar geniet ervan!

Groeten, Mirjam

Jeanine zei

Ben blij dat het lukt op het geschept papier. Ziet er heel anders uit dan op het aquarelpapier. Precies kwetsbaarder. Het is een mooie kaart geworden. Mooie zachte kleuren ook.

Groetjes,
Jeanine