woensdag 13 maart 2013

Gebreide col.

Arme Tim moest weer met de col op de foto. Nu aan het koppie te zien vind hij het maar niks. Het vrouwtje heeft altijd wel iets bijzonder, gelukkig de armwarmers hoefde ik niet aan. Nu is ze bezig met een muts, hopelijk heeft ze dan een ander slachtoffer. Maar als ik ze aan ziet komen is er altijd nog de bank om weg te kruipen. Dat doe ik ook als ze met m'n toilettas aankomt. Elke dag dat kammen en oogjes schoonmaken is geen pretje.
Verder heb deze kaart gemaakt. Het borduurtje lag al lang in het handwerk-doosje. Ik vond het een leuk patroontje, maar maken ho maar.
Met het mooie handgeschept papier vind ik het heel leuk geworden.
 Groetjes Gré

2 opmerkingen:

Lenie zei

Is een mooie kaart geworden Gre.
Ja je kan aan Tim zijn smoeltje zien dat hij er niet echt zin in heeft. Ik ken die uitdrukking hoor. Komt me heel bekend voor dat verhaal als ze gekamt moeten worden. Ze weten het precies he als er iets gepakt wordt.
Groetjes Lenie

Jeanine zei

Hele mooie kaart!

Groetjes,
Jeanine