woensdag 2 januari 2013

Lopertje.

Hier is de foto van m'n kerstlopertje.  
Het is een projectje die naar mijn zin is. 

De cups van de waxinelichtjes vond ik zonde om weg te gooien, en heb er een lichtje van gemaakt.
Heel eenvoudig maar wel gezellig op tafel

Dit is het resultaat.

Dit jaar begin ik niet aan een to-do-lijst. Vind het in het begin leuk maar ik hou toch meer van verrassingen. Laat het lekker over me heen komen en pak de creaties die op mijn pad komen.
Er waren maar een paar projecten die ik niet gerealiseerd heb, zoals een paas-quiltje en nog 1 kerstloper. De kaarten was ik eerder mee gestopt want anders kreeg ik teveel. Sleutelhangers werden lavendel en zeep-zakjes.

Het was een heerlijke zonnige dag met s'morgens wel wat rijp op het gras. Heerlijk lopen struinen over de camping met de honden. Hout sprokkelen voor de houtkachel, maar ik moest m'n takjes weer afstaan aan de honden.
Groetjes Gré

5 opmerkingen:

Corina zei

gezellig lopertje met een creatief lichtje, leuk!

idaviltcreatief zei

Ja, daar is het dan! Wat een mooi lopertje, je hebt er ook wel hele mooie stof voor gebruikt en het pas heel mooi op je tafel, leuk!

En ook leuk dat je in plaats van to-do een to-go lijstje hebt haha Ik hou daar ook meer van Gré, alhoewel jij je er het afgelopen jaar wel heel goed aan gehouden hebt.

De borduurvrouw zei

Leuk dat je ook mee gaat doen met de Letterbak SAL, ik heb je op de deelnemerslijst gezet.
Wat een goed voornemen heb je voor het nieuwe jaar, ik sluit me bij je aan. Groeten, Nienke

Jacqueline zei

Een hele mooie loper!! En wat leuk, dat je de waxinelicht-cups tot zoiets moois heb omgevormd!!

marion zei

je loper is leuk geworden