zaterdag 26 januari 2013

Alle boodschappen zijn gisteren in huis gehaald, en vandaag de tijd genomen wat ik wil gaan maken.
Ik heb me opgegeven bij borduurvrouw voor de letterbak-sal. met geborduurde patroontjes. Ik heb geen letterbak maar er zijn kleine kastjes met ongeveer 12 vakjes, daar wil ik naar gaan kijken.

Verder wil ik dit hart maken, en als het bevalt dan wil ze allemaal maken. Ik wil geen hele quilt maar elke maand een kleine quilt.
Dit hoesje was ik in de vakantie aan begonnen, en heb dit van de week afgemaakt.
En hier een foto van onze slaapkop. Z'n kleedje heb ik hier neer gelegd, zodat hij niet steeds bij de wieltjes van mijn buro-stoel ligt. 
Groetjes Gré


2 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

het hoesje vind ik wel heel mooi ook een mooie foto van je slaapkopje

Johanna Zweden zei

Wat een leuke foto van slaapkopje
Mooi hoesje
Fijne zondag groetjes Joke