woensdag 15 februari 2012

Mandala

De aanzet voor de volgende mandala staat op papier. Het is de hart-chakra.
Sleutelwoorden: zacht, tintelend,stil, open, schaal,vredig, strelend, verwarmend en rustig.
De volgende stap is het inkleuren.


De 2de foto is met aquarel-verf het nat op nat techniek, met rood, blauw en geel is het spannend wat er ontstaat. Het hoeft niets voor te stellen. 


Het beren-boek heb ik op de rommelmarkt gekocht, en wil toch ook weer eens een beer(tje) maken. Zo'n 22 jaar geleden heb ik er enkele beertjes gemaakt. Maar eerst mijn andere to do's maken. 



1 opmerking:

Knutselpret zei

Wat een leuk boekje van de rommelmarkt!
Ik zoek ook altijd naar zulke dingen ook bij de kringloop is vaak wel wat te vinden.
Vorige week heb ik nog een boek gekocht over zelf speelgoed maken.
Erg leuk.
Groetjes knutselpret