dinsdag 7 februari 2012

Kaarten

Deze mag ik weer afstrepen van mijn to-do lijst. Het is voor de maand maart, en loop dus nog steeds wat voor. Het doorpitten van de sprei gaat ook opschieten. Achter de schermen ben ik ook met andere hobby-creaties bezig. Zoals een narcis en het geef niet wat voor techniek. Wilde het van pergamano doen, maar daar zijn wat flesjes met verf opgedroogd. Dus zoek ik wel iets anders. Verder ben ik met een quiltje voor de badkamer, en daar maak ik ook nog een foto van.


5 opmerkingen:

Het Voske zei

O Gré wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt. Mijn complimenten!

Groetjes Ria

Johanna Zweden zei

Schitterende kaarten heb je gemaakt,

Els zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt en zoveel!! Dat klinkt interesant een quilt voor in de badkamer, die wil ik graag zien hoor!

Unknown zei

Mooie kaarten heb je gemaakt en ook je quilts zijn super mooi.

Je hebt een leuk blog en wil je graag volgen, hier vind ik veel kijk en leesplezier.

Vrolijke groetjes Renée

zenuwpees zei

Heel mooie kaarten proficiat.Marie-Claire