zaterdag 31 december 2011

Wat mijmeringen over 2011 die me veel plezier heeft gebracht op hobby-gebied.


Met het migreren van web-log heb ik geen fijne herinneringen. Wel komen de foto's weer terug en wordt alles compleet.
Verder heb ik moeite met het indelen van mijn log, komt misschien doordat mijn engels niet zo goed is. Kijk het nog even aan of ik web-log erbij houd.


Om na mijn vakantie het besluit te nemen om met blogger te beginnen, is voor mij een goed en leuk besluit geweest. Het kost wel even tijd om alles op de rails te krijgen.


Na het ontdekken van de blog van Marion kreeg ik de stimulans met projecten(jes) te gaan werken in het hele jaar 2012. Het aantal heb ik op 50 items gezet die ik wil halen.
Eerst winkelen in eigen kast/dozen/mand en als het echt nodig is pas aanschaffen.
Mijn voorraad is niet bijzonder groot.
Het is zo'n 4 jaar geleden ook gelukt mijn vakantie-quilt te realiseren in Portugal met de lapjes die ik bij me had. En het patroon kreeg ik van een mede-kampeerster.
Verder wil ik iedereen een Voorspoedig, Gezond en Creatief 2012 wensen. Groetjes Gré

Geen opmerkingen: