dinsdag 6 december 2011

Achter de schermen.

Het is even rustig geweest met bloggen, maar het is niet zo dat ik niets heb gedaan.
De Sint is vertrokken, en nu begin ik met de voorbereidingen voor Kerst. 
De kerstkaarten zijn af, geschreven en vandaag op de post gedaan. Heb ook een paar reserve gemaakt in voor als ik iemand vergeten ben. Hopelijk niet want het staat zo slordig.
Verder met de stitchery, en begonnen met een kol/sjaal te breien met kabels. Tussendoor nog zitten lezen, en oh wat heb ik het druk.
Vandaag begonnen met ramen in kerstsfeer te brengen. Tim heeft alles met bewondering gevolgd, en toen ik het genoeg vond voor vandaag ben ik gestopt. Later zat hij maar naar de ramen te kijken en begon te grommen en het staartje recht omhoog. Of hij het mooi vond weet ik niet maar weet wel dat alle veranderingen of spullen die niet op zijn plaats staan er tegen wordt gegromd.

Geen opmerkingen: