zaterdag 18 juli 2015

Lavendelzakjes.


Deze zakjes had ik gemaakt voor de dames van de quilt-club in Frankrijk. Als we op de camping waren dan was ik altijd van harte welkom. Dat is ook één van de leuke dingen die ik heel erg mist. 
Ik heb daarom ook de dames bezocht toen ik vorige maand daar was, en ieder een zakje gegeven. Het was een groot en emotioneel weerzien. Doordat we onverwachts naar huis gingen heb ik geen afscheid kunnen nemen. Ik ben ook ten alle tijden welkom. 
Een leuke quilt-club mis ik hier wel, het mag ook niet te ver van huis zijn omdat ik m'n lief mormeltje niet te lang alleen wil laten. 
Het volgend blog laat ik een foto van m'n quilt-lopertje zien.


En weer een paar sokken gebreid, de kleur is in werkelijkheid ietsje helderder. 


En dit konijntje komt altijd even kijken, er zijn er 2 die zich in de tuin ophouden.

Mijn naaimeubeltje heb ik ingeruimd met quilt en naai-attributen maar wat heb ik een hoop en wat gaat er een berg in. Wat ben ik er blij mee.

Groetjes Gré
 





5 opmerkingen:

Lenie zei

Prachtige zakjes en mooie sokken gre. Wat leuk zeg die konijntjes schattig.

Groetjes
Lenie

Knutselpret zei

leuk die zakjes leuke kleine weggevertjes en je sokken ook weer zo'n mooi paar.
heb jij ook zoveel ??? tja wie wat bewaard die heeft wat :)

Johanna Zweden zei

Wat apart
Groetjes uit Zweden

Mirjam zei

Wat leuk die lavendelzakjes, en die sokken zijn zo mooi van klaur.

zenuwpees zei

De lavendelzakjes zijn supeeeeeeeeer en je kousen ook groetjes Marie-Claire