zaterdag 28 september 2013

Huisje.

Het huisje is gevuld, en ik vond het heel leuk om te doen. Patroontjes zoeken en waar ze moesten komen. Elke maand heb ik een patroontje gemaakt, het kon wel sneller maar ik had me voorgenomen elke maand één. Het was een sal die deborduurvrouw organiseerde, en heb met plezier  meegedaan. Ik wilde geen letterbak maar heb gekozen voor een huisje.
Ik had het gevoel dat er weinig uit m'n handen kwam. Maar heb het huisje afgemaakt. Het hartje voor April gemaakt.
Verder ben ik begonnen aan het haken van een stola, de foto komt later zag dat ik een foutje had gemaakt.
En stofjes voor het hart van mei gezocht. Moest natuurlijk wat kopen in de lila paars kleuren.
Dus het valt best wel mee.
Groetjes en een fijn weekend.


4 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

Het huisletterbak is erg mooi en leuk geworden!

Corina zei

Dat huisje is super leuk geworden! Leuk hartje ook!

Johanna Zweden zei

Wat is dat leuk geworden
Fijne zondag groetjes Joke

De borduurvrouw zei

Gefeliciteerd met je huisje Gré, hij is prachtig geworden. Groeten, Nienke