zaterdag 17 november 2012

Tablet.

De hoesjes voor de tablets zijn af. 

Ik heb alleen een bloem van knopen er op gemaakt. De stof spreekt al voor zich om daar verder nog iets aan toe te voegen. 
Voor mijn lief  mochten er geen tierelantijntjes op en zo eenvoudig mogelijk. Maar ik vond het een saaie boel, en heb het toch wat versierd met een palmboom.

Ik zit sinds kort op pinterest, en dat is genieten wat er allemaal te zien is. 
Rechts onder de foto van Tim staat de button, en kom eens een bezoekje brengen.
Groetjes en veel kijkplezier. Gré 

3 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat zijn ze leuk geworden Gré
Fijne zondag groetjes Joke

Corina zei

Leuk zijn ze!

Marianne zei

Ze zijn inderdaad leuk geworden, ik wil ook nog zoiets gaan maken maar weet nog niet precies wat ik wil, geborduurd of van stof. Groetjes, marianne